2014. február 1., szombat

ღBevezetés.

Elővettem a bőröndömet a szekrény aljából, majd a másik szekrényem ajtajait kinyitottam.
Előkaptam belőle jó pár ruhát, és jó pár cipőt majd beletömtem a nagy táskába.
Ezek után jöttek a sminkeim, hajvasalóm, meg az ilyenek. Végül a kedvenc könyvem, telefontöltőm és az e féle dolgokat is elcsomagoltam.
Le vettem az éjjeli szekrényemről az egyik bekeretezett képet. Én voltam rajta és Ő. Azzal a személlyen vagyok rajta, aki miatt most elmegyek. Aki miatt nem vagyok képes itt maradni, a szülő városomban, országomban. Ő az aki szinte elüldöz, a puszta jelenlétével. A képet kivettem a keretből, darabokra téptem majd a kukába szortam a maradványait.
Már csak egy órám van, és megy a repülőm Ausztráliába.
Az igazat megvallva, nem fog hiányozni Los Angeles, egyedül anyu és apu fog hiányozni.




2 megjegyzés:

  1. Eddig nagyon jó, gyorsan az elsőt !!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Eddig tetszik*-* A linknèv pedig tènyleg egyedi :D Szeretem az ilyeneket ès a blog is különlegesnek ígèrkezik :))

    VálaszTörlés