2014. február 26., szerda

ღ3.Palacsinta sütés

-Ti mégis mit csináltok?-néztem a négy idiótára olyan timostmitcsináltok fejjel.
-Csak..ebédet...-mondta halkan Calum.
-Tudjátok mit? Csinálok én kaját...-mosolyodtam el.
-Én palacsintát kérek.-nézett rám a bátyám majd kiment a konyhából.
-Én meg egy olyan testvért aki kitakarít a barátaival.-szóltam utána, de semmi reagálást nem adott. Ez tök szuper, ide jövök, és takaríthatok. Bár mondjuk mire vártam? Hogy rend lesz egy olyan házban ahol 4 srác lakik összezárva? Áh, szép is lenne.
-Én is palacsintát kérek.-mondta egyszerre Cake majd a bátyám után mentek. Ashton szólásra nyitotta a száját.
-Meg ne szólalj.-néztem mérgesen rá.-Csak, hagyj takarítani majd főzni.
-Felakartam ajánlani, hogy segítek...de te tudod.-vigyorodott el.
-Oh..azt megköszönném.-néztem a  szemébe bocsánat kérően.
-Végülis mi okoztuk a srácokkal a káoszt.-nézett körbe a konyhába.
-Igaz.-mondtam, majd neki láttam a munkának. Örülök, hogy Ashton nem olyan, mint a többiek, hanem segít általában. Bár nem mindig, néha ő is olyan, mint a többiek, és elsőnek fut a tv elé, maga után hagyva a rumlit.
Hamar összepakoltunk, majd neki álltam a palacsintához a tészta csinálásnak.
-Hé, Clifford!-szólt nekem Ashton, de mivel háttal álltam neki, így megfordultam és egy adag lisztet burított a fejemre.
-Oh, liszt?.-mosolyodtam el, majd egy tojást szét nyomtam a fején és elnevettem magam.
Letettem a tésztát, mert leolvastam az arckifejezéséről, hogy ezt megakarja bosszúlni, és a pult másik oldalára siettem.
-Na, mi az, megijedtél?-kacsintott rám, majd egy tojást dobott hozzám.
-Nem, és nem is fogok.-mosolyodtam el, majd odamentem elé, kezemben egy bögre tejjel és a fejére burítottam.
-Rossz húzás volt.-vigyorodott el ravaszan majd a palacsinta tésztához nyúlt és egy evőkanáényit a fejemre burított.
-Áááá.-kiabáltam fel nevetve, majd megcsúsztam a földre borult tésztában és Ashtont magammal rántva estem el. Erre bezzeg mindenki a konyhába rohant.
-Te, mit, csinálsz, a, húgommal, a, földön?-kérdezte Mikey egyre vörösödő fejjel.
-Semmit.-vágtuk rá egyszerre, majd elröhögtük magunkat.
-Palacsintát sütöttünk..és ez lett belőle.-néztem a testvérem szemébe.
-Mhmm..-mondta, majd felhúzott a földről.
-Most ne haragudj Ashtonra, tényleg nem történt semmi. Én nem vagyok az a típusú lány aki a testvére egyik legjobb barátjával kikezdene, és szerintem Ashton se kezdene ki velem, tehát nyugi legyen.-öleltem meg volna, de eltolt magától.
-Inkább fürödj le.-nevette el magát, majd rájöttem, hogy teljesen összekoszolódtam.
-Majd megcsinálom én a palacsintát, mind ketten menjetek fürdeni.-mondta Calum a feját fogva.
***************************************************************************
-Kész a kaja.-hallottam meg egy hangot, de nem érdekelt, mert épp a hajamat szárítottam.
-Mindjárt megyek.-szóltam vissza, majd kifésültem  a hajamat, és tovább szárítottam.
Kikapcsoltam a hajszárítot amikor már száraz volt a hajam, kiféstültem és a tükörbe néztem.
Megigazítottam a fölsőmet, majd lementem egyenesen a konyhába.
-Hmm..jók az illatok.-mosolyodtam el, majd Mikey elém tett egy tányérnyi palacsintát.

1 megjegyzés:

  1. Szija!!! Nem reg olvastam a blogod es oszinten megmondom, h nagyon jol irsz!! Kiveve az a egy gondom, h nagyon rovidek a reszek. Ha egy reszt akarsz irni, annak ennel meg 20-30 sorral tobbnek kene lennie. Am mas gond ninca a blogoddal!! A kinezet is szerintem jol nez ki, a fogalmazasod is tokeletes, de figyelj oda, h milyen hosszu reszeket irsz! :)
    Udv. Andixxx

    VálaszTörlés